فارسی دهم، یازدهم، دوازدهم

آموزش مطالب درسی و کمک درسی متوسطة دوم

فارسی دهم، یازدهم، دوازدهم

آموزش مطالب درسی و کمک درسی متوسطة دوم

فارسی دهم، یازدهم، دوازدهم

در این وبلاگ نکات مهم درس های فارسی پایة دهم و یازدهم و دوازدهم را بررسی می کنیم.

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۷ خرداد ۰۱، ۱۹:۳۹ - .
    .
نویسندگان

معنی شعر و نثر فارسی دهم

شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۳۹ ب.ظ

دوست من سلام؛

 

     یکی از موارد مهمی که باید هنگام درس خواندن، مورد توجه و دقت قرار گیرد، آن است که از کتاب ها و منابع درست و مطمئن برای مطالعه استفاده کنیم.

     بسیاری از کتاب ها و جزوه های موجود در بازار را کسانی نوشته اند که کتاب را تدریس نکرده اند و متاسفانه از زبان و ادبیات فارسی بهرة چندانی ندارند و با کمک واژه نامه ها و کتاب های آموزشی دانشگاهی و مانند آن، شروع به نوشتن کتاب راهنما می کنند.

     دانش آموزان هم که شناخت درستی از این کتاب ها ندارند، شاید به دلیل شکل ها و طرح های جذاب روی جلد یا قیمت پایین و امثال آن، کتاب یا جزوة آموزشی را خریده و استفاده می کنند و ابدا از آسیب هایی که آموزش های گاه نامناسب و نادرست به آن ها می زند، آگاهی ندارند.

     در این وبلاگ ما جزوه های معنی شعر یکی از دوستان و همکاران فرهیخته و اندیشمند؛ جناب آقای « نصرالله احمدی مهر » از نویسندگان و دبیران باتجربة شهرستان رامشیر در استان خوزستان را معرفی می کنیم و شما عزیزان می توانید، آن ها را دانلود کنید و به رایگان استفاده نمایید.

     ضمن تشکر از زحمات فراوانی که برای تهیة این جزوه ها کشیده اند، برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون همراه با سلامتی داریم و در پست های آینده فایل های مربوطه را به اشتراک خواهیم گذاشت. حق نگهدارتان!


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی